Thursday 8 September 2016

Miyawaki Sakura Mobame Sept 8, 2016 10:16 JST English&Indonesia Translation

From: sakusaku0319@sp.hkt48.jp
Sent: Thursday, September 8, 2016 10:16 AM
Subject: わーい

今度最終ベルでるよー(^O^)
楽しみだけど
久々過ぎて大丈夫かしら。
Saishuu bell ga naru ー (^O^)
Looking forward for this, but
It's been a long time, I wonder it will going well?
Saishuu bell ga naru ー (^O^)
Sangat menantikan ini, tapi
Susah lama sekali, aku berpikir apakah akan berjalan baik?

明日空き時間練習しとこうっと。。
Tomorrow I will practice during the free time..
Besok aku akan latihan di waktu luangku..

9月前半はそこまでだけど
後半からまた忙しくなるから
今のうちに体力・精神面の回復!
In the first half of september until now
Also from the second half I will be busy
I need to recover my physical and mental strength
Minggu pertama september sampai sekarang
Juga dari minggu kedua pun aku akan sibuk
Aku butuh memulihkan kondisi stamina dan mentalku

あ、落ち込んでるとかではなくね!笑
気持ちに余裕を持たせる期間!
Aaaaa~~, but It isn't mean I'm stress! Lol
Just want to take time to manage my feeling
Aaa, ~~ tapi bukannya aku stress! Lol
Aku hanya ingin mendapat waktu untuk mengatur pikiranku

最近は、特に全てにおいて
モチベーションが上昇気味だから
このまま高い意識持って
頑張りたい。。!
Recently, especially for all
because I receive motivation
I will do as much as I could
I will do my best..!
Akhir-akhir ini, khususnya untuk semua
Karena aku mendapat motivasi
Aku akan melakukan semua yang aku bisa
Aku akan melakukan yang terbaik..!

ふぁいとー!
Fightー!
Semangat-!

Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
Thanks to my friend Valen who share this mobame with me

-anyes-

No comments:

Post a Comment