Monday 22 August 2016

Miyawaki Sakura Mobame August 22, 2016 19:46 JST English&Indonesia Translation

From: sakusaku0319@sp.hkt48.jp
Sent: Monday, August 22, 2016 7:46 PM
Subject: なんか

酵素断食できなかった!笑
I didn't do enzyme diet! Lol
Aku tidak melakukan diet enzym! Lol

ちゃんと食べながら
痩せようと決めた!
With eating properly, It can also help me to lose weight
I've decided that way!
Dengan makan yang benar, itu juga akan membantu mwnurunkan berat badan
Jadi aku memutuskan untuk memilih cara itu!

というか一時期より痩せたから
何か意思が強くない(´・_・`)
しょうがない、今日のお昼は
釜飯が来たんだもん(´・_・`)
うなぎ美味しかった。。
Because I said " I will lose my weight" for many times
But my decision looks like I'm weak (´・_・`)
It can't be helped, because today's luch is...
Kamameshi.. (´・_・`)
That unagi was so delicious
Karena aku sering berkata " aku akan menurunkan berat badan"
Tapi keputusan yang aku buat, membuatku terlihat lemah  (´・_・`)
Tak bisa tertolong, karena makanan hari ini adalah
Kamameshi(´・_・`)
Unagi nya sangat enak

今日はびっくりするくらい
フラッシュいっぱい浴びて疲れたー。
Feels like surprised today
Full of flash, so I feel a bit tired
Terasa seperti terkejut hari ini
Seharian terpapar flash, aku jadi sedikit lelah


Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
Thanks to my friend Valen who share this mobame with me

-anyes-

No comments:

Post a Comment