Thursday 18 August 2016

Miyawaki Sakura Mobame August 18, 2016 09:46 JST English&Indonesia Translation

From: sakusaku0319@sp.hkt48.jp
Sent: Thursday, August 18, 2016 9:46 AM
Subject: おはよう

今日は朝から
一人でコメダ珈琲に行ってきました^_^
This morning
I went to Komeda Coffe shop alone ^_^

Pagi ini
Aku pergi ke Komeda Coffe Shop sendirian ^_^

朝食食べて
ゆっくりして
I ate breakfast
Slowly

Aku makan sarapanku
Pelan-pelan

あーこういう朝、大好きだなぁと
思いつつ
It's such a great morning, I love it
I thought...

Ini adalah pagi yang baik, aku suka
Pikirku....

今日も頑張るぞーと
ポジティブな朝に。
Today also, I will do my best
Positive morning

Hari ini pun aku akan melakukan yang terbaik
Pagi yang positif

そして
世界には愛しかない
を聴きながら
USJに向かっています^_^
Well then
I'm listening to Sekai ni wa Aishikanai
While heading to USJ

Baiklah
Aku sedang mendengarkan Sekai ni wa Aishikanai
Sambil menuju ke USJ

良い朝を迎えると
何だか素敵な1日になりそう!
If we meet a great morning like this
Our day will be amazing

Jika kita bertemu dengan pagi yang baik seperti ini
Satu hari akan terasa luar biasa

頑張ろうー!
Work hard!
Bekerja keras!

Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
Thanks to my friend Valen who share this mobame with me

-anyes-

No comments:

Post a Comment