Wednesday 10 August 2016

Miyawaki Sakura Mobame August 10, 2016 22:47 JST English&Indonesia Translation

From: sakusaku0319@sp.hkt48.jp
Sent: Wednesday, August 10, 2016 10:47 PM
Subject: どっひゃー

お腹空いたーーー(^O^)
最近は、クックパッドを見るのが趣味。
会員にもなった…笑
I'm hungry ーーー (^O^)
Recently, my hobby is watch Cookpad
And become the member.. lol
Aku laparーーー (^O^)
Akhir-akhir ini, hobiku adalah menonton Cookpad
Dan menjadi member disana... lol

ですが、未だ会員になってから
自炊していません、、、笑
But, since I was becoming a member
I haven't tried to cook by myself.. lol
Tapi, semenjak aku menjadi menjadi member
Aku tak pernah mencoba memasak sendiri... lol

これはヘルシーそうだから今度作ろう!
とか、
いま食べたい気分の料理を検索して
作った気になるっていうやつ!!
Because it looks healthy, next time i will try to make it!
Now, I still searching for the food that I want to eat
And then I will make it!!
Karena itu terlihat sehat, lain kali aku akan mencoba untuk membuatnya!
Sekarang, aku masih mencari makanan yang ingin aku makan
dan lalu membuatnya!!

いまの気分は
生春巻きと
豚キムチチャーハン!
Now, I want to try cook
Namaharumaki and
Pork kimchi
Sekarang yang ingin aku coba untuk memasaknya adalah
Namaharumaki dan
Pork kimchi

お腹空いたーーー(^O^)
I'm hungryーーー (^O^)
Aku lapar ーーー (^O^)


Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
Thanks to my friend Valen who share this mobame to me
-anyes-

No comments:

Post a Comment