Sunday 21 August 2016

Miyawaki Sakura Mobame August 21, 2016 14:41 JST English&Indonesia Translation

From: sakusaku0319@sp.hkt48.jp
Sent: Sunday, August 21, 2016 2:41 PM
Subject: よし

昨日今日と
食べ過ぎちゃったから
明日から酵素断食して
胃を休ませよう。
Because yesterday and today I eat a lot
I will start my diet enzym from tomorrow
Trying to rest my stomach
Karena kemarin dan hari ini aku makan banyak
Besok aku akan memulai diet enzym
Berusaha mengistirahatkan perutku

みんなに断食を報告すると
食べたくなっても
いやダメだ!みんなに言ったんだもん!
ってストップできる(^O^)笑
I do report to you about my fasting
Because, when I want to eat
You can say "that's not allowed"
And you can stop me to eat(^O^)Lol
Aku memberitahukan tentang puasa makanku ke kalian
Karena, disaat aku ingin sekali makan
Kalian bisa berkata "itu tidak boleh"
Dan dapat menghentikanku untuk makan(^O^)Lol

頑張ろっと
I will work hard
Aku akan berusaha keras

Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
Thanks to my friend Valen who share this mobame with me

-anyes-


No comments:

Post a Comment