Saturday 7 January 2017

Miyawaki Sakura Mobame January 7, 2017 13:26 JST English&Indonesia Translation


From: <sakusaku0319@sp.hkt48.jp>
Date: January 7, 2017 13:26:41 JST
Subject: (^_^)

今日も安定の楽しさ(*`・з・´)!
ありがとう!
Today is fun (*`・з・´)!
Thank you!
Hari ini sangat menyenangkan (*`・з・´)!
Terima kasih

豆腐プロレスのこと早速みんなが
まめプロって言ってくれて嬉しい笑
About Tofu Pro wrestling
I like to say it Mamepuro (mame = beans) lol
Tentang Tofu Pro wrestling
Aku senang menyebutnya dengan mamepuro (mame= kacang) lol

あー、メンバーとも会えて最高。
休みとかいらないから、メンバーといたい笑
Aa, it is great to meet members as well
Because I don't need holiday, I want to be with members lol
Aa, sangat senang karena bertemu dengan para member juga
Karena aku tak butuh liburan, aku ingin bersama dengan para member lol

二期のみんなが
凄い私のこと褒めてくれてびっくり。
本当にありがとう…泣
いつもみんなの頑張りに助けられてるよ泣
In 2nd gen
I'm surprised, many members admire me
Really thank you... (cry)
I'm always helped by everyone's hard work
Di gen 2
Aku terkejut, banyak yang mengagumiku
Terima kasih banyak... (jadi ingin menangis)
Aku selalu sangat terbantu dengan usaha keras kalian juga

ではでは2問目!
And then, 2nd question!
Dan lalu pertanyaan kedua!

2問目!
Question 2!
Pertanyaan kedua!

お正月、韓国以外で行きたかった場所は?
In the New Year, except Korea, where did I want to go?
Saat tahun baru, selain korea, aku ingin pergi kemana?

伊勢神宮
沖縄
夢の国
Isejingu
Okinawa
The country of dream
Isejingu
Okinawa
Negeri impian

どーれだ!
Which one!
Yang mana hayo!

Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment