Thursday 5 January 2017

Miyawaki Sakura G+ January 5, 2017 English&Indonesia Translation

こんばんは😊
Good evening😊
Selamat malam😊

今日は、豆腐プロレスでした😌👍
Today, I had shooting for Tofu Pro wrestling 😌👍
Hari ini aku ada syuting Tofu Pro wrestling 😌👍

寒かったーーー😢😢
風が強すぎるよ〜😭
It was so coldーーー😢😢
The wind is too strongーーー😭
Sangat dingin ーーー😢😢
Angin bertiup kencang ーーー😭

今までとはまた違う役柄なので…!
毎回監督に教えてもらう事に、新たな発見をしています😳!!
Because it's different role that I ever played!
Everytime the director teach new, I'm discovering new things 😳!!
Karena ini peran yang sangat berbeda dari yang pernah ku perankan!
Setiap kali sutradara mengajari sesuatu, aku menemukan hal yang baru😳!!

難しいけど、楽しい!!
楽しいけど、難しい!!
Difficult but fun!!
Fun but difficult!!
Susah tapi menyenangkan! !
Menyenangkan tapi susah!!

充実してるってことかな?😊💕
I wonder that (explanation) is substantial 😊💕
Aku rasa (penjelasan) itu adalah inti nya 😊💕

明日も頑張るぞーーー!
セリフ覚えなきゃ。
Tomorrow also, i will do my bestーーー!
I have to remember the dialog
Besokpun, aku akan melakukan yang terbaikーーー!
Aku harus menghafal dialog

おやすみなさい。
さくら咲け!
Good night
Selamat tidur
Sakura sake!

Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment