Wednesday 4 January 2017

Miyawaki Sakura G+ January 4, 2017 English&Indonesia Translation

こんばんは!
Good evening!
Selamat malam!

ちょっと急な忙しさ!
嬉しいけど!
Suddenly busy!
But I'm happy!
Mendadak ada kesibukan!
Tapi aku sangat senang!

ということで、明日もとっても早い&セリフ覚えなきゃいけないので😢
So, from early morning and I haven't remembered the dialog😢
Jadi, besok dari pagi-pagi sekali dan aku belum menghafal dialog😢

また改めて書くんですが…取り急ぎ報告!
今日は、新日本プロレスの試合を見学させていただきました😌💕
I will write again... and report it soon!
Today, I went to watch a match from New Japan Wrestling 😌💕
Aku akan menulis lagi.. juga segera mereport nya!
Hari ini, aku melihat pertandingan dari New Japan Wrestling 😌💕

豆腐プロレスの監督や、プロデューサーさんと一緒に😌
With Director and Producer of Tofu Pro wrestling 😌
Bersama Direktur dan Produser Tofu Pro wrestling 😌

とっても勉強になりました!
そして、大感動〜〜〜!凄かった!
A lot of lesson that I can learn!
So exciting~~~! Awesome!
Banyak pelajaran yang didapat!
Sangat seru~~~! Luar biasa!

明日から豆腐プロレス再開!
頑張るぞ〜!
Tomorrow, Tofu Pro wrestling will begin again!
I will do my best!
Besok, Tofu Pro wrestling dimulai lagi!
Aku akan berusaha keras!

真剣におみくじの内容を読む私。笑
I read the contents of Omikuji seriously lol
Aku serius melihat isi dari Omikuji lol
(Omikuji: semacam kertas yang berisi ramalan)
(Omikuji: fortune-telling paper)
info: https://en.m.wikipedia.org/wiki/O-mikuji)

おやすみなさい。
さくら咲け!
Good night
Selamat tidur
Sakura sake!

Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment