Monday 9 January 2017

Miyawaki Sakura G+ January 9, 2017 English&Indonesia Translation

こんばんは!
Good evening!
Selamat malam!

今日は、撮影してました!
Today I had photoshoot!
Hari ini aku ada pemotretan!

楽しかった〜〜笑
一人での撮影が多いんだけど、久しぶりに4人で撮影すると、楽しさが数倍!!😌💕
So fun~~ haha
There are many photoshoot alone, but when do photoshoot with four people for the first time in a long time, so much fun!! 😌💕
Menyenangkan~~haha
Banyak melakukan pemotretan sendirian, tapi ketika melakukan photoshoot bersama 4 orang untuk pertama kali, sangat amat menyenangkan!!😌💕

週刊少年マガジン!
発売日分かり次第お伝えします!
Weekly shonen magazine!!
I will tell you as soon as I know the release date!
Weekly shonen magazine!!
Aku akan memberitahu tanggal rilisnya secepatnya ketika aku tau

さて!!!
And then!!
Lalu!!

明日は、。、、
Tomorrow...
Besok...

本当に。本当に。
緊張する仕事。
Really.. really
A job that makes me nervous
Sungguh.. sungguh..
Pekerjaan yang membuat berdebar

どうしよう。頑張ろう。
楽しみだけど。。
あああああ。
How can I do.. I will do my best
But I'm looking forward for this..
Aaaaaaaa....
Bagaimana ini? Aku akan melakukan yang terbaik
Tapi aku sangat menantikan ini
Aaaaaaaaa.....

頑張ってきます。。
I will work hard
Aku akan bekerja keras

おやすみなさい。
さくら咲け!
Good night..
Selamat tidur

Sakura sake!


Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment