Saturday 12 November 2016

Miyawaki Sakura G+ Nov 12, 2016 English&Indonesia Translation

こんばんは!
Good evening!
Selamat malam!

今日は、全握ありがとうございました!
Today, thank you for the handshake event!
Hari ini, terima kasih untuk hanshake event nya!

やっと、福岡到着。。
長旅だったー😮💦💦
Yeay, come to fukuoka
It was a long trip 😮💦💦
Yeay, datang ke fukuoka
Perjalanan yang panjang 😮💦💦

今から、私は
iPhone5sからiPhone7に生まれ変わります。😎😎😎
From today, I have started to change iphone5s to iphone7
Mulai hari ini aku mengganti iphone5s ku dengan iphone7😎😎😎

ただ、上手くバックアップできるか…
心配。。
But, I worry about back up (the data)
Tapi, aku kawatir dengan back up (data)

キャバすか放送までに間に合うかな。
あ、福岡だから配信か!
I wonder It will be in time for Kyabasuka broadcasting
because it's Fukuoka!
Aku berpikir, akankah tepat waktu untuk siaran Kyabasuka
karena ini adalah Fukuoka!

4話まだ見てないから、ドキドキ。
Because I haven't watched episode 4, so pounding
Karena aku belum menonton episode 4, jadi aku deg-deg an

それでは、おやすみなさい。
さくら咲け!
Well then, good night
Baiklah, selamat tidur
Sakura sake!

Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment