Friday 16 December 2016

Miyawaki Sakura G+ December 16, 2016 English&Indonesia Translation

こんばんは!
Selamat malam
Good evening!

今日から、豆腐プロレス始まりましたー!
Mulai dari hari ini, (shooting) Tofu Pro wrestling dimulai!
From today, (shooting for) Tofu Pro wrestling has begun!

そして、今の時間は
ドクターYがスタートしてるかなぁ?
Lalu, sekarang
Doctor Y tayang kan?
And, now
Doctor Y is airing, right?

改めて。
今年は、色んな役を演じさせて頂けたなぁ。と思います。
Dan lagi
Tahun ini, aku diberi banyak kesempatan untuk tampil di berbagai peran
And again,
This year, I was allowed to appear on a lot drama

クロウズブラッド、恋工場、ドクターY、キャバすか、そして、今日から豆腐プロレス。
色んな役を演じて、学んだことばかり。
Crow's blood, koi kojo, Doctor Y, Kyabasuka, dan sekarang Tofu Pro wrestling
Aku bermain di berbagai peran, dan belajar banyak dari itu.
Crow's blood, koi kojo, Doctor Y,  Kyabasuka and now Tofu Pro wrestling
I played various role, and learn a lot from that

最近は、2017年をどんな年にしよう。と考えています。
Akhir-akhir ini aku berpikir, akan seperti apa 2017 nanti?
Recently, I thought,  what will be in 2017

ワクワクする…!
Jadi berdebar..!
So pounding. .!

2017年は、、、。
Tahun 2017...
Year of 2017..

今は、言わないけど…笑
目標を達成する!
Sekarang aku tak bisa mengatakannya.. lol
Aku akan mengejar targetku!
I can't say it now... lol
I will achieve my goal!

頑張ります!
Aku akan berusaha keras!
I will do my best!

明日、明後日は、大阪にて握手会!
待ってます😌
Besok dan lusa ada handshake event di Osaka!
Aku menunggu kalian (di venue) 😌
Tomorrow and the day after tomorrow, handshake event in osaka!
I'm waiting for you😌

関西の方は、24時30分頃から
ドクターY!みてね!
Di daerah Kansai, mulai 24:30
Doctor Y tayang! Tolong, dilihat ya!
In Kansai Area, from 24:30
Doctor Y will be aired! Please watch it!

写真がない!!泣
ごめんなさい!
Aku tidak ada foto! 😢
Maaf ya!
I don't have photo!! 😢
I'm sorry!

さくら咲け!
Sakura sake!

Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment