Monday 31 July 2017

Miyawaki Sakura G+ July 31, 2017 English Translation

こんばんは!
Good evening!


今日は、10th収録でした!
Today was HKT48 10th single recording!


久々にメンバーに会うと、楽しくて楽しくてしょうがなかった〜〜😭😭❤️ ずっとハイテンションでした…笑
When I met the members for a long time, it was fun and fun ~ ~ 😭😭 ❤  It was high tension all the time ... lol

AKBSHOWで、放送されます!
コントにも挑戦しました!チェックよろしくです!
It will be broadcasted at AKBSHOW!
Please check it!


そして!収録終わりに、ゆいさんさや姉さんとのじゃんけんユニット名をショールームにて配信しました!
Then! At the end of the recording, we delivered the name of the Janken unit with Yui san and Sayanee san in the Showroom!


かなりゆる〜くお届けしましたが、楽しんで頂けていたら嬉しいな😆!
It delivered quite a bit, but I was happy if you could have enjoyed it 😆!


ユニット名は、ゆいはん、さくらたん、さやねぇの後ろの呼び名を合わせて「はんたんねぇ」になりました🤔
The name of the unit is from Yuihan, Sakuratan, Sayanee nickname... [HanTanNee]🤔


じゃんけん勝ち進むぞーー!頑張ります!
Let's to be winner on Janken! We will do our best!


応援よろしくお願いします!
Yoroshiku onegaishimasu!


明日は、収録、撮影、ショールーム!
Tomorrow, I will have recording, shooting and Showroom!


ショールームは、監督松本はなさんと、はなと私でします!
21時からです!みてね😊
I will do showroom with the director Matsumoto Hana & Hanachan!
From 21:00 JST! Please watch it 😊



ぐぐたす不調で、写真載せられないんです😭
早めにどうにかします!
My G+ is in trouble, the pict can't be posted 😭
I will upload it later!

おやすみなさい。
さくら咲け!
Good night
Sakura sake!



Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment