Thursday 30 March 2017

Miyawaki Sakura G+ March 30, 2017 English&Indonesia Translation

こんばんは!
Selamat malam!
Good evening!

あーー。泣いてる😂
Aaaa--- aku menangis 😂
Aaaa--- I'm crying 😂

夜は、何でこんなにも弱くなるかな…😂
Kenapa malam ini aku sungguh lemah... 😂
Don't know why, I'm so weak tonight. ..😂

おばぁちゃんが大好き。
いつも話聞いてくれてありがとう。
誰かに話したら、冷静になれる。
Aku sangat sayang nenek ku.
Selalu mendengarkan ceritaku, terimakasih banyak..
Jika kamu bisa bercerita pada seseorang, rasanya bisa tenang
I love my grandma
Thank you for always listening to my story
If you are able to talk to someone, you can be more calm

ずっとずっとずっーと側にいてほしい。
Tolong selalu berada di sampingku
Please always stay by my side

本当に。
Sungguh
Really

明日は、朝から収録、リハ、生放送🙄
休む暇がないのです。が、頑張ります。
頑張りどき。
Dari pagi besok, ada recording, latihan dan live 🙄
Aku tak ada waktu istirahat.. aku akan melakukan yang terbaik
Bekerja keras
From tomorrow morning, recording, rehearsal & live broadcast🙄
I don't have time to rest.. I will do my best
Work hard..

Mステみてね!
Music Station, tolong dilihat ya!
Music station, please watch

それでは、おやすみなさい。
さくら咲け!
Baiklah, selamat tidur
Well then, good night
Sakura Sake!


Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment