Thursday 4 May 2017

Miyawaki Sakura G+ May 3, 2017 English Translation

こんばんは!
Good evening!


今日は、朝から糸島に行って、しげちゃんと美女と野獣を観に行って、夜は家族と星を見に行って温泉に行きました😊💕
Today, I went to Itoshima from morning, went to see Beauty and The Beast movie with Shige chan, went to see the stars at the night then went to hot spring with my family 😊💕


1日で、人はこんなにも動けるんだ!ってくらい行動したなぁ笑
By one day, people can move so much! Actually I did act actively also lol


福岡でのオフなんて、本当に久々だから、テンション上がったよ😊💕💕
It's been a while since I went off in Fukuoka, so I got tension up. 😊💕💕


弟が私にべったりだったの😭💕
可愛すぎた…。
My brother was sticking to me 😭💕
So cute....


今日は、素敵な1日になりました😊
Today was a lovely day 😊

おやすみなさい!
Good night!

note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

2 comments: