Sunday 21 May 2017

Miyawaki Sakura G+ May 21, 2017 English Translation

こんばんは!
Good evening!


今日は、朝からウォーキングしました〜!
朝早くから動くと、一日がとっても長く感じました😱
Today, I walked around in the morning!
Because I moved from early morning, I felt the day was very long 😱


ただ、朝から頑張りすぎて、家に着いた頃には足引きずってて…そこから、ベットから動けなくなった…笑 何事もほどほどに…笑
I tried too hard from the morning, when I got home I dragged my legs ... then, I couldn't move from bed ... lol
Everything in moderation ... haha



今は流石に、回復しました!
Now, I'm still recovering!


今日は、一日中しげちゃんの事が気がかりでしたー。49km走るって、かなり大変だから…
でも、最後まで走り切ってて本当にカッコよかったなぁ。勇気を貰えました。
Today, I was worried about Shige-chan all day. It's pretty tough to run 49 km ...
But it was really cool to run to the end. bravery.



HKT メンバーが、動画や企画を考えているのを見て、すごく嬉しいし、刺激を受けます!私も頑張るぞ〜😊
I am very happy to see HKT members considering videos and projects, and I get motivation! I will do my best, too



おやすみなさい。
さくら咲け!
Good night
Sakura sake!


Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment