Sunday 9 April 2017

Miyawaki Sakura G+ April 9, 2017 English&Indonesia Translation

こんばんは!
Selamat malam!
Good evening!

明日は、あいちゃんの最後の公演です😭
本当に実感が湧かないな…
明日が終わってしまったら、あいちゃんが福岡に来る機会も減ってしまうわけだし😭
Besok adalah pertunjukan terakir Aichan 😭
Aku benar-benar tidak menyangka itu akan jadi nyata...
Jika besok berakir, kesempatan Aichan untuk datang ke fukuoka akan berkurang 😭
Tomorrow is Aichan's last show 😭
Really, I never expected that it will happen..
If tomorrow is over, Aichan's chance to come to Fukuoka will decrease 😭

本当に、卒業しちゃうんだな…って考えると、悲しさと切なさが押し寄せてきて…
Sungguh,  berbicara tentang kelulusan, jika memikirkan hal itu, maka rasa sedih yang akan muncul...
Really, about graduation, if you think about that, you will be sad...


あいちゃんがhktに移籍してきてよかった!って思ってもらえるように…
全力で!最高の!公演にしたいと思います!
Aku bersyukur Aichan pindah ke HKT! Ini membuat semua berpikir..
Ingin melakukan show dengan seluruh kekuatan! Luar biasa!
I'm grateful that Aichan moved to HKT! It makes we think..
want to do show with all power! Awesome!


私自身も、公演は今年初になるのかな…?
久々の福岡で家族に会えるので、楽しみです!
Hmm, ini pertunjukan pertama ku di tahun ini?
Aku tak sabar bertemu keluargaku, sudah lama sekali, dan aku sangat menantikannya!
Hmm, I wonder, is it my first performance in this year?
I'm looking forward to see my family in Fukuoka, It's been a long time!

よし!今から復習頑張るぞ!
Yoshhh! Aku akan melakukan yang terbaik!
Yoshhh! I will do my best!

おやすみなさい!
Selamat tidur!
Good night

Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment