Monday 21 August 2017

Miyawaki Sakura G+ August 21, 2017 English Translation

こんばんは!
Good evening!

今日は、プロレストレーニングと、ラジオ公開録音でした!
公開録音来てくださった皆さん、ありがとうございました😊
みお、はな、みくりんとでした!みんなとずっと笑ってた〜。笑 楽しすぎた〜。
Today I had Purores training & radio recording!
Thank you, everyone who came for radio recording 😊
I appeared with Mio, Hana and Mikurin! I was laughing with everyone ~. It was so fun


プロレス。
やっぱり、まだまだへなちょこ感がぬぐえないんだなぁ。
Purores.
I still can't wipe out my feeling that I am an "unskilled person"


ああぁ。難しい。。
Aaaaa... it's difficult


頑張ります。。
I will try my best...


自習と、復習頑張ります!!
I will try my best to self-study & reviewing!


みおちゃんと、タイミング合わなくて撮れなくてごめんなさい🙇
I'm sorry, I can't take a pict with Mio chan, we do not have a match timing 🙇


おやすみなさい。
さくら咲け!
Oyasumi
Sakura sake!



Note: sorry for my mistranslation and my bad grammar
-anyes-

No comments:

Post a Comment